Właściciele bądź zarządcy obiektów, w których występuje azbest, zobowiązani są przedstawić Wójtowi do dn. 31 STYCZNIA 2024r. za poprzedni rok kalendarzowy:
a) formularz – „Informację o wyrobach zawierających azbest i miejscu ich wykorzystywania”
b) informację – „Ocena stanu i możliwości bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest”
Zebrane informacje o rodzaju, ilości i miejscach występowania azbestu Wójt, przedkłada Marszałkowi Województwa w terminie do 31 marca każdego roku.
Druki dostępne są w załącznikach poniżej lub w pok. 24 w Urzędzie Gminy w Cewicach, ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice. Tylko właściciel bądź zarządca budynku, który złoży formularz i informację może skorzystać z dofinansowania na jego usunięcie. Każdy azbestowy dach i elewacja wymagają oceny. Nie zawsze trzeba je jednak od razu wymieniać.