herb Cewice

Oficjalny serwis gminy

  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
  • Pic 7
  • Pic 8
  • Pic 9
  • Pic 10
  • Pic 11
  • Pic 12
  • Pic 13
  • Pic 14
  • Pic 15
  • Pic 16
Dziś jest wtorek 25 kwietnia 2017, dziś są imieniny: Marka i Jarosława

Azbestowe archiwum

dodano: 2016-09-01 08:50:24

INFORMACJE O ZADANIACH Z ZAKRESU USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST.

 

  1. Realizacja zadania przy udziale środków z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.

W roku 2012 usunięto 25,79 [Mg] płyt azbestowych z pokryć dachowych. Koszt usunięcia, transportu i utylizacji wyniósł 45.060,00 zł, w tym dofinansowanie 70% kosztów kwalifikowanych stanowiło 31.540,00 zł. Do konkursu zakwalifikowano 2 podmioty (osoby fizyczne).

W roku 2013 przystąpiono dwukrotnie do realizacji zadania. W I połowie 2013 r. usunięto 4,995 [Mg] płyt azbestowych z pokryć dachowych. Koszt usunięcia, transportu i utylizacji wyniósł 3.996,00 zł, w tym dofinansowanie 70% kosztów kwalifikowanych stanowiło 2.790,00 zł. Do konkursu zakwalifikowano 2 podmioty (osoby fizyczne).

W II połowie roku usunięto 22,16 [Mg] płyt azbestowych z pokryć dachowych. Koszt usunięcia, transportu i utylizacji wyniósł 7.756,00 zł, w tym dofinansowanie 99,92% kosztów kwalifikowanych stanowiło 7.750,00 zł.  Koszt demontażu wyniósł 1.665,00 zł. Do konkursu zakwalifikowano 13 podmiotów (w tym osoby fizyczne, 2 „dzikie wysypiska”, ruiny po byłej zabudowie oraz dach z budynku byłego zakładu produkcyjnego).

  1. Realizacja zadania przy udziale środków z budżetu gmin

W roku 2012 usunięto 4,122 [Mg] płyt azbestowych z pokryć dachowych. Koszt usunięcia, transportu i utylizacji wyniósł 10.100,00 zł, w tym dofinansowanie 50% kosztów kwalifikowanych z budżetu gminy stanowiło 5.050,00 zł. Do konkursu zakwalifikowano 2 podmioty (osoby fizyczne).

W roku 2013 usunięto 1,00 [Mg] płyt azbestowych z pokryć dachowych. Koszt usunięcia, transportu i utylizacji wyniósł 1.188,00 zł, w tym dofinansowanie 50% kosztów kwalifikowanych z budżetu gminy  stanowiło 594,00 zł. Do konkursu zakwalifikowano 1 podmiot (osoba fizyczna).

  1. Realizacja zadania przy udziale środków z budżetu gminy oraz z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.

W roku 2014 usunięto 15,531 [Mg] płyt azbestowych z pokryć dachowych. Koszt usunięcia, transportu i utylizacji wyniósł 8.859,00 zł. Dofinansowanie z WFOŚiGW w wysokości 71% kosztów kwalifikowanych stanowiło 6.320,00 zł, dofinansowanie z budżetu gminy w wysokości 29% kosztów kwalifikowanych stanowiło 2.539,00 zł. Do konkursu zakwalifikowano 7 podmiotów (osoby fizyczne i wspólnotę mieszkaniową).

W roku 2015 usunięto 26,686 [Mg] wyrobów zawierających azbest. Koszt usunięcia, transportu i utylizacji wyniósł 12.029,00 zł. Dofinansowanie z WFOŚiGW w wysokości 84,96% kosztów kwalifikowanych stanowiło 10.220,00 zł, dofinansowanie z budżetu gminy w wysokości 15,04% kosztów kwalifikowanych stanowiło 1.809,00 zł. Do konkursu zakwalifikowano 22 podmioty.

W roku 2016 usunięto 33,717 [Mg] wyrobów zawierających azbest. Całkowity koszt usunięcia, transportu i utylizacji wyniósł 18.546,09 zł. Koszt kwalifikowany WFOŚiGW w Gdańsku- 17.914,44 zł. Dofinansowanie z WFOŚiGW w wysokości 84,96% kosztów kwalifikowanych stanowiło 15.220,00 zł. Pozostała kwota pochodziła z budżetu gminy. Do konkursu zakwalifikowano 19 podmiotów.

e-Urząd

Ogłoszenia

Multimedia

Instytucje

Strategie

Dane teleadresowe

Urząd Gminy w Cewicach
ul. W. Witosa 16
84-312 Cewice

tel: 59 861 34 60, 861 34 61
fax: 59 861 34 62
email: sekretariat@cewice.pl

Ważne informacje

NIP: 841-10-13-327
REGON: 000531677

konto: 33 9324 1018 0022 6556 2000 0330

Nasz urząd
Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia