W związku z trwającą weryfikacją oświadczeń złożonych w ramach naboru dla konkursu „Granty PPGR”, Gmina Cewice została zobowiązana do sprawdzenia czy uczeń nie otrzymał już wcześniej sprzętu komputerowego ze środków publicznych i środków organizacji pozarządowych (zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych sprzętów). W związku z powyższym Gmina Cewice będzie występować do różnych instytucji i organizacji z prośbą o udzielenie informacji w tym zakresie. Jedna z instytucji weryfikuje dane w oparciu o numer PESEL. W związku z powyższym prosimy, by każdy z rodziców, opiekunów prawnych dziecka, każdy uczeń pełnoletni, którzy złożyli oświadczenia w ramach konkursu „Granty PPGR” skontaktowali się z Urzędem Gminy w Cewicach w celu przekazania numerów PESEL.
Osoby, które nie udzielą informacji o numerze PESEL nie będą mogły zostać prawidłowo zweryfikowane i może to się wiązać z wykluczeniem z projektu.
Informacje o numerach PESEL należy przekazać do Urzędu Gminy w Cewicach do pok. 19 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 grudnia 2021 r.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem 59 861-34-83.