Zgłoszenie konkursowe należy przesłać na adres Funduszu w formie pisemnego wniosku według wzoru wniosku w-azbest/2021 wraz z załącznikami wymienionymi we wniosku.
Zgłoszenia przyjmowane są:
Za termin złożenia dokumentów uznaje się datę wpływu do kancelarii Funduszu albo na skrzynkę podawczą ePUAP Funduszu prawidłowo podpisanego wniosku. Data stempla pocztowego może decydować o zachowaniu terminu pod warunkiem jednoczesnego przekazania wniosku za pośrednictwem faxu lub poczty elektronicznej.
UWAGA: W przypadku zgłoszenia za pośrednictwem ePUAP, podpisy elektroniczne muszą być złożone przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji Wnioskodawcy, w tym również przez Skarbnika. W przypadku złożenia do Funduszu za pośrednictwem ePUAP prawidłowo podpisanych dokumentów, nie ma konieczności przesyłania ich oryginałów pocztą tradycyjną.
W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy na adres: azbest@wfos.gdansk.pl
Budżet konkursu to środki WFOŚiGW w Gdańsku oraz NFOŚiGW udostępnione w ramach „Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest”.
Konkurs skierowany jest do gmin, związków międzygminnych i powiatów województwa pomorskiego, które mogą starać się o dofinansowanie na demontaż, zbieranie, transport. zabezpieczanie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest lub transport, zabezpieczanie i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest znajdujących się w miejscach do tego nieprzeznaczonych (np. dzikie wysypiska).
WFOŚiGW w Gdańsku od lat wspiera pomorskie samorządy w walce o likwidację tej niebezpiecznej substancji. Na Pomorzu do unieszkodliwienia pozostało jeszcze 200 000 ton wyrobów zawierających azbest.
Więcej informacji na stronie https://wfos.gdansk.pl/konkursy/usuwanie-wyrobow-zawierajacych-azbest-terenu-wojewodztwa-pomorskiego-edycja-2021