W Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku funkcjonuje telefon informacyjno-interwencyjny dla osób i rodzin będących w sytuacji kryzysowej, w tym doświadczających przemocy.
Udzielamy doraźnej, bezpłatnej pomocy:
Założenia dotyczące etapów pracy w zakresie dyżuru:
Przeprowadzamy rozmowy wspierająco – informujące. Udzielane są one przez specjalistów pracujących w OIK, wg potrzeb osób będących w kryzysie. Specjaliści oferują informację o sieci profesjonalnej pomocy, mini edukację, wsparcie i poradę. Po pomoc może się zgłosić zarówno osoba doznająca przemocy, jak też osoba stosująca przemoc, świadek przemocy w rodzinie. W przypadku zagrożenia zdrowia i życia osób będących klientami, Ośrodek Interwencji Kryzysowej ma prawo i obowiązek podjęcia działania z urzędu nakierowanego na zapewnienie bezpieczeństwa bez konieczności wyrażenia zgody przez osobę w sytuacji zagrożenia.
DYŻURY TELEFONICZNE KWIECIEŃ 2021 r.
Godzina: 15:30- 21:30
Telefon: 786 903 108
Poniedziałek:
5 IV Natalia Fąkowicz-Klemp
12 IV Małgorzata Jarosz-Kozioł
19 IV Małgorzata Jarosz-Kozioł
26 IV Małgorzata Jarosz-Kozioł
Czwartek:
1 IV Nina Ranachowska
8 IV Iwona Sysik
15 IV Natalia Fąkowicz-Klemp
22 IV Natalia Fąkowicz-Klemp
29 IV Iwona Sysik
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lęborku